HVORDAN KAN JEG MELDE MIG UD?

Vejen ud af BAF går samme vej som ind. Du skal både melde dig ud af det hold, du går på, og melde dig ud af grundkontingent, hvis du altså vil helt ud af foreningen. Vi håber dog du fortsat vil bakke BAF og Brændkjær op og blive ved med at betale 50 kroner om året i grundkontingent.

Rent praktisk logger du ind på Klubmodul-siden og klik på kort-ikonet. Vælg det hold du gerne vil melde dig ud af og tryk så på den orange bjælke for at melde dig ud. Du kan ikke melde dig ud via app'en. Hvis det driller så prøv en anden browser. Og hvis det er helt åndssvagt, så ringer du eller skriver du bare.

Her kommer der nogle skærmbilleder, som forhåbentlig gør brugen af Klubmodul lettere:

Klik på 'Dankort'-ikonet og så kommer dette billede frem

Her kan du se om dit betalingskort allerede er opdateret eller Klubmodul mangler oplysninger. Du kan også se hvilke hold du er tilmeldt. Og hvis du har fået nyt betalingskort så kan du trykke på opdatér.

Her kan du se hvordan jeg meldte mig ud af holdet Kinball (jeg kan altid melde mig ind igen). Du klikker på det hold, du gerne vil meldes ud af og derefter trykker du på den orange bjælke, hvor der står 'Klik her for at udmelde dig.'

Så trykkede jeg på den røde bjælke med 'Udmeld!' og så var jeg meldt ud. Nemt.

Så fik jeg en kvittering for udmeldelse.

Og der kom også en kvittering på mail. Håber skærmbillederne hjælper, hvis du gerne vil melde dig ud. Vi vil allerhelst beholde dig, men det skal jeg også være nemt for dig at skifte mellem holdene. Det kan du selv gøre nu.

Hvis noget driller er du velkommen til at skrive eller ringe.

Følg med

Nyheder - Vis alle