HVORFOR SKAL JEG BÅDE BETALE GRUNDKONTINGENT OG HOLD?

Det spørgsmål får vi tit og det kræver måske en forklaring. Det koster 50 kroner om året i grundkontingent og 200 kroner per sæson for hold. Det har vi valgt for at gøre det nemt at gå til flere ting og for at gøre det nemt for dem, der gerne bare vil bakke op om BAF, men ikke vil gå til noget. For 50 kroner i grundkontingent er de nemlig også medlemmer og kan deltage gratis i mange af vores events. Der findes ikke mange foreninger, hvor man kan gå til en aktivitet for 250 kroner en hel sæson. Heldigvis er der mange i Brændkjær, der bakker op, men vi får naturligvis brug for fortsat opbakning, hvis vi skal fastholde den lave pris.

HVOR LÆNGE VARER EN SÆSON?

Vi har en sæson der kører fra august-april og en fra maj-juli. Den fra august-april koster 200 kroner med to opkrævninger á 100 kroner (1.7. og 1.1.) og den fra maj-juli koster 100 kroner med en opkrævning på 100 kroner 1.5. Nogle af holdene fra august-april starter faktisk op lige efter sommerferient, men du kan se på de enkelte holde, hvornår de starter efter sommerferien.

KAN JEG BLIVE PÅ HOLDET?

Ja, det kan du faktisk meget nemt. Klubmodul er lavet på den måde, at man er medlem af et hold, indtil man melder sig ud. Det er jo fedt for dem, der er på holdet, mindre fedt for dem, der står på venteliste og måske lidt træls for dem, der gerne vil stoppe igen. Hvis du er glad og gerne vil fortsætte på holdet, så skal du ingenting foretage dig. Hvis du står på venteliste og synes det er for ærgerligt, så skriv endelig til os og fortæl det, så vi kan arbejde på flere hold. Hvis du gerne vil melde dig ud af et hold finder du en vejledning her

BLIVER DET VED MED AT VÆRE SÅ BILLIGT?

Ja, hvis vi er mange nok. Vi har budgetteret med 400 medlemmer, der betaler grundkontingent på 50 kroner om året og 300 der er tilmeldt på hold, der koster 200 kroner om året. Der bor 6.000 i Brændkjær og der bygges meget nyt for tiden, så vi bliver hele tiden flere. Drømmen er jo at vi er mere end 1.000 medlemmer af BAF, som betaler grundkontingent.

KAN JEG STÅ FOR ET HOLD?

Meget gerne. For et år siden var der ingen, der stod for noget og i løbet af foråret har vi haft 16 hold med frivillige borgere her i Brændkjær, der har stået for holdene. Vores instruktører er mellem 13 og 65 år og har selv henvendt sig eller fået en opfordring til at stå for noget. Hvis du har lyst til at stå for noget, så skriv endelig. Der er nemlig stadig få ledige tider, som vi kan booke i hallen.

HVAD GØR JEG HVIS JEG FÅR NYT DANKORT?

Så klikker du på kort-ikonet og trykker på 'opdater betalingskort' og derinde kan du opdatere dine kortoplysninger.

HVORNÅR TRÆKKER I PENGENE?

Grundkontingentet på 50 kroner trækkes hvert år i januar. Hvis du melder dig ind i december, så betaler du både 50 kroner i december og 50 kroner igen i januar. Vores medlemstal pr. 31.12. afgør støtten fra kommunen, så vi håber selvfølgelig rigtig mange vil blive ved med at melde sig ind.

Efterårsholdene trækkes to gange om året. I januar og i juli. Sommerholdet trækkes i maj. Du får en mail fra Klubmodul ca. 10 dage før pengene trækkes, så du kan nå at melde dig ud, hvis du ikke har lyst at være medlem længere. Og du kan som sagt altid melde dig ud.

KAN JEG STYRE MIT BARNS ELLER MIN ÆGTEFÆLLES TILMELDINGER?

Ja, hvis du klikker på ikonet med pilene kan du vælge mellem de profiler, du administrerer. Når du skifter mellem profilerne kan du også se hvilke hold de er tilmeldt og har betalt for.

HVORFOR KAN JEG IKKE SE HVILKET HOLD JEG ER TILMELDT?

Det kan være fordi du endnu ikke er tilmeldt et hold. Flere har haft problemer med at tilmelde sig og betale grundkontingent og betale for holdet. Det beklager vi meget og vil meget gerne hjælpe med at løse. Klik på kort-ikonet og se på oversigten. Hvis der ikke står nogle hold, så er det fordi, du endnu ikke er tilmeldt nogle hold, og så burde du bare kunne tilmelde dig og betale. Måske skal du opdatere dine kortoplysninger først. Men igen. Hvis det driller så prøv at skifte browser eller ring eller skriv til os, så hjælper vi meget gerne.

HVORDAN FUNGERER APP'EN?

App'en giver dig et overblik over de hold du er tilmeldt og så får du også beskeder fra din instruktør i app'en. Du logger bare ind med dit brugernavn og din adgangskode. Hvis BAF ikke dukker op med det samme i app'en kan du søge efter BrændkjærAktivitetsforening eller bkaktiv som vi også kaldes i Klubmodul.

Her kan du downloade den https://klubmodul.dk/app

Hold i dag

Følg med