Info

Brændkjær Yoga. Velkommen til en gang uhøjtidelig yoga, hvor der er plads til popmusik, prusten, rullen rundt og høje grin.

Hver torsdag 18-19 mødes vi i Fru Jyttes Rum, et af de små aktivitetsrum i Brændkjærhallen, og strækker og bøjer og trækker vejret langsomt.

Sif er instruktør og hun kan hverken nå sine egne tæer eller love at holde sig vågen under savasana til sidst, men hun er en haj til at lære dig at dyrke yoga, så du går fra hallen med en sundere sjæl i et sundere legeme.

Du er i gode hænder og i gode omgivelser. Der er flere, der har sagt, de snupper en gang yoga, mens børnene er til badminton inde i selve hallen. Yoga i Brændkjær Aktivitetsforening er for både folk og fæ. Vi mixer både køn og aldre. Og giver os selv en indvendig krammer, når vi strækker alle led og muskler.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Yoga (Brændkjærversion)7
Torsdag Tid: 18:00 - 19:00
Sted: Fru Jyttes Multirum, Fru Jyttes Multirum
Instruktør: Sif Rasmussen /

At gå til Yoga koster 100 kroner per sæson, forstået som EFTERÅR (august-december), FORÅR (januar-april) og SOMMER (maj-juli). De 100 kroner trækkes automatisk 15. august, 2. januar og 1. maj. Du er medlem, indtil du selv melder dig ud, hvilket du når som helst kan gøre.

Ferielukket hele juli. Første gang efter ferien er 10. august.

Holdnummer: 7
Tilmeldte: 22/30