Ultimate Frisbee

Info

Træd ind i Ultimate Frisbees fantastiske verden, hvor fart, koordination og strategisk tænkning fusionerer i en fed sportsgren!

Ultimate Frisbee er en spændende og dynamisk holdsport, der kombinerer frisbeekastning og taktisk samarbejde.  Spillet involverer fair play, hvor spillerne selv dømmer. Det er en ikke-kontakt sport, hvor målet er at kaste frisbeen mellem medspillere indtil den bliver grebet i modstanderens endzone, mens det andet hold ihærdigt prøver at spolere samarbejdet!

Sporten fremmer kondition, koordination og socialt samvær. Deltag i denne sjove sport, der passer til alle niveauer fra 13 år og opefter.

Vi spiller som udgangspunkt udenfor fra April til oktober og indenfor i hallen fra oktober til April!

Uanset om du er ung, voksen eller en erfaren sjæl, er vores Ultimate Frisbee holdtræning det ideelle sted for dig at udforske en sport, der med garanti giver dig sved på panden og et smil på læben.

Så kom spil sammen med os!

Her er en FB-gruppe for alle interesserede deltagere https://www.facebook.com/groups/681090863262762/

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Ultimate Frisbee1
Torsdag Tid: 17:00 - 18:00
Sted: Brændkjærsalen, Hel sal
Instruktør: Mads P Olesen / Thomas Simonsen /

At gå til Ultimate Frisbee koster 100 kroner per sæson, forstået som EFTERÅR (august-december) og FORÅR (januar-april). De 100 kroner trækkes automatisk 15. august og 1. janua. Du er medlem, indtil du selv melder dig ud, hvilket du når som helst kan gøre.

Første gang efter sommerferien er torsdag 24. august.

Holdnummer: 1
Tilmeldte: 7/20