Grundkontingent

Info

Vi har stiftet Brændkjær Aktivitetsforening for at gøre det nemt for dig at gå til noget eller stå for noget i bydelens nye hal.

Et årligt grundkontingent i Brændkjær Aktivitetsforening koster 50 kroner og går til foreningens fællesudgifter. For at tilmelde sig vores mange hold skal du være have betalt dit grundkontingent, men hvad får du så for de 50 kr.?

Du får nedsat pris på udvalgte events.

Du bidrager til fællesskabet i Brændkjær

Du gør det billigere for alle gå til en aktivitet

Du får en stemme på generalforsamlingen

Du kan være med til at bestemme hvad et overskud går til

Du slipper for at stifte din egen forening, hvis du gerne vil stå for noget

Du er med til at betale for administration af f.eks. Klubmodul, som gør det nemt for dig at tilmelde dig og betale for at være med

Du bidrager til et naturligt samlingssted i Brændkjær

Du gør Brændkjærs stemme stærk overfor byrådet

Hvis du gerne vil bidrage til bydelens fællesskab, så kan du melde dig ind i BAF. Det koster 50 kroner om året.

Vores dejlige instruktører stiller op for jer og gør det frivilligt for at holde deltagerprisen så lav som muligt.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

KONT
Tilmeldte: 575/1600