Bold og motorik for 0-10årige

Forælder - børn hold

Et hold for forældre og børn i alderen 0-10 år, hvor motorik og boldspil er udgangspunktet for en hyggelig time.

Vi tjekker ind fra kl.16-1615 så vi får en rolig og hyggelig start. Der sættes gang i forskellige aktiviteter, hvor det forventes, at I som forældre deltager.

Af aktiviteter kan nævnes; motorikbane, forhindringsbane (måske med en kæphest), fodbold, basketbold, volleyball, badminton, floorball, pickleball eller spikeball. Det vil variere fra gang til gang, hvad der er af aktiviteter.

Det koster 100 kroner per barn per sæson, forstået som EFTERÅR (august-december) og FORÅR (januar-april). Pengene trækkes automatisk 1. juli og 1. januar. Du er medlem, indtil du selv melder dig ud, hvilket du når som helst kan gøre.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Bold og motorik for 0-10 årige2
Torsdag Tid: 16:00 - 17:00
Sted: Brændkjærsalen, Hel sal
Instruktør: Kamma Poulsen-Hansen / Sanne Hvam Christensen /

Forælder - børn hold

Det koster 100 kroner per barn per sæson, forstået som EFTERÅR (august-december) og FORÅR (januar-april). De 100 kroner trækkes automatisk 15. august og 2. januar. Du er medlem, indtil du selv melder dig ud, hvilket du når som helst kan gøre.

Første gang efter ferien er torsdag 17. august.

Holdnummer: 2
Tilmeldte: 29/50